thierryesther.reismee.nl

Countdown... en planning

Aftellen, ja echt. Nog 18 dagen en dan stappen wij op het vliegtuig naar San Francisco. Na al die maanden van uitzoekwerk, planning en vooruit boeken.... eindelijk alles in real life gaan beleven. Nu dat zo dichtbij komt, kan je niet anders dan die dagen wegstrepen en in gedachte die koffer al inpakken.

Nu breekt de tijd aan van de laatste checklists maken, alle informatie uitprinten, boodschapjes halen, thuis alles schoon- en klaarmaken voor de katten en de luxe oppas aan huis, nogmaals de dagplanning doorlopen en misschien nog wat highlights er bij schrijven, oefenen met de DSR camera voor straks de mooiste foto's. Joh, en dat alles naast werk en alle sociale activiteiten - voor je het weet is het al 28 augustus ;-)

Nog even de hele reis uitgeschreven:
Zondag 28 aug
Vlucht Schiphol - San Francisco

Zondag 28 aug – woensdag 31 aug
Oakland (San Francisco)
- Bezoek Alcatraz
- Highlights: Fishermans Wharf en de zeeleeuwen, Golden Gate Bridge, meerijden met Cable Car

Woensdag 31 aug – zaterdag 3 sept

- Highlights: Desert View, Yavapai Point, Powell Point

Woensdag 14 sept – vrijdag 16 sept
Los Angeles
- Universal Studios
- Highlights: Santa Monica, Venice Beach, Rodeo Drive, Griffith Park Observatory

Vrijdag 16 sept – zondag 18 sept
Highway One (kustroute met 2 stops)
- Highlights: Santa Barbara, Malibu, Santa Cruz

Zondag 18 sept - Nachtvlucht San Francisco - New York

Maandag 19 sept – vrijdag 23 sept
New York
- Highlights: NY Mets wedstrijd, Ground Zero, Soho, Central Park, Times Square en nog veel meer!

Zaterdag 24 sept
Terug in Nederland

Sylvia ofwel een van de 2 luxe oppassers ;-)

Nog 18 dagen jaja, en dan begint het avontuur!
Uiteraard gaan wij jullie volgen, leve het internet!
Veel voorpret nog, Xxx

Han Broekhuizen

Het schiet inderdaad op! De oppas moet zich nu geestelijk gaan instellen om dagelijks zelf aan eten te komen op de Oosterwerf terwijl er 2 ???? luipaardachtigen in huis rondlopen, klaar om hun eten te roven (hahahaha) ....
Dat wordt een aantal weken weer leven met het Ritme van de Natuur!

Jacqueline

Hoi, hoi, ik heb me net ingeschreven voor jullie nieuwsbrief. Ik heb al 2 fotoboeken gemaakt (voor Naomi en Sander en voor Frank= de tweelingbroer van Sander) die dezelfde reis hebben gemaakt. Veel van de plekken waar jullie naartoe gaan kan ik me dus heel goed voor de geest halen, en jongens, het wordt een prachtige reis. ! En jullie luxe oppassers wens ik veel plezier en succes. Voor jullie toch ook een beetje vakantie Sylvia en Han. Wat dacht je van een vreemd bed, ander behangetje en andere supermarkt. Toch net of je op vakantie bent? Geniet ervan allemaal ! Liefs uit Nieuwegein