thierryesther.reismee.nl

Day 10: I make him an offer he can't refuse

Vandaag worden we uitgerust wakker in het king size bed van Ceasers. We hebben deze dag geen wekker gezet met de gedachte wakker te worden wanneer we willen. Het ochtendgloren vat ons om 08.30uur.

We besluiten te ontbijten in een tentje aangeraden door een dame waarbij we zijn ingecheckt de dag ervoor. Ik bestel de lucky number 7, Esther iets anders van de kaart. Wat ons wordt voorgeschoteld is van zo'n grote hoeveelheid dat we moeite hebben het als een ontbijt aan te merken. Pannenkoeken, worst, gebakken aardappels, scrambled eggs, bacon, bagels! Pfffff..... Nadat we klaar zijn met ontbijten zegt Esther tegen mij dat we nog even naar de kamer moeten. Ik antwoord met "moet jij ook overgeven dan??" ;-)

We gaan onderweg naar een outlet shop verder in Vegas. Het heeft weinig om het lijf en gaan er snel vandoor. Mij is iets ter oren gekomen over het maffia museum. Graag ga ik daar naartoe. Aangekomen blijkt het niets voor Esther te zijn en we splitten voor het eerst deze vakantie voor een paar uurtjes onze wegen. Esther gaat naar Freemontstreet, het oude gedeelte van Vegas waar het ooit begon. En ik, ik ga naar de wereld van de georganiseerde misdaad, afpersing, gokken, drugssmokkel, familiemoorden en Tommy guns!

Het museum geeft op een zeer mooie en Amerikaanse manier weer hoe de maffia wereld is ontstaan binnen de grenzen van de Verenigde Staten en gaat dieper in op gangsters als Al Capone, hun relatie met celbs als Frank Sinatra en Merliyn Monroe en laat verschillende moorden tot in detail zien zoals de St. Valentine's Day Massacre.

We sluiten de dag af met biertjes op de bank van onze kamer op de 19e verdieping met uitzicht op een verlicht Vegas. Vegas, we vergeten je niet meer.

Reacties

Reacties

Han

Jongelui, het klinkt als een Topdag en dan bedoel ik uiteraard niet het bijzonder vreemde ontbijt......brrrr
...mensen grillen soms van een Engels ontbijt, maar dit takes it to another New level.....soms ook lekker om je eigen gevoel achterna te gaan...Ik had ook voor the Italian Way gekozen.... When you don't cooperate, I have A cousin of an cousin in possession of a family stiletto ( and I don't man A woman's shoe...)..

Sylvia

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet schrijven, zo bijzonder dat jullie dit mogen beleven, ik sluit mij deze keer bij paps aan :))
.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!