thierryesther.reismee.nl

Day 11: Saint George of Utah

Leaving Las Vegas today. Wat een opgave is in zo'n groot hotel. We besluiten ons op te splitsen, waarbij Thierry met de grote tassen richting parkeergarage gaat en ik richting receptie voor het uitchecken. Alleen al daarmee heb je het gevoel een halve marathon te hebben gelopen.. Wat ook wel goed is na al die enorme en ongezonde maaltijden.

De reis gaat vandaag richting St. George, vlakbij Zion National Park. 2,5 uur duurt het ditmaal. We rijden het schattige plaatsje rond 13:00u binnen, aangezien we door een tijdzone zijn gereden en het dus opeens een uur later is. Helaas nog te vroeg, want ons uitgestorven Days Inn motel geeft de kamer pas om 14:00u vrij. Dan maar een supermarkt vinden.. En die vinden we! Smits is bij deze uitgeroepen als onze favoriete supermarkt in de US!!!! Met een verse sushi bar, Starbucks en verse saladebar.

De dag wordt verder niet echt nuttig besteed, behalve dan de sushi en biertjes in de avond bij het zwembad van ons motel. Waar je overigens niet in moet gaan zwemmen, want het water ziet er niet ál te schoon uit. Maar voor ons romantische diner prima. Daarna werken we onze reisblog bij. Spannender kan ik het niet maken. Morgen wordt weer actief, Zion. En we hebben besloten waterschoenen te huren en ons in the Narrows van het park te gaan begeven... Nat dus.

Han

Soms lopen die dagen gewoon zo...ach dan storten jullie je toch gewoon op de missie van bijzondere koelkastmagneetjes scoren. Van de grote plaatsen hebben we ze al maar een bijzondere mag er natuurlijk altijd wel bij

Sylvia

Heerlijk ff rust, xxx